Brrr...

Idag har det regnat, blåst och varit svinkallt... Gick omkring med jacka och tjocktröja i stallet, tror bara att det var 14 grader eller ngt... :( Men jag stod ut och red iallafall, en superfin Gunde på ridbanan, tror verkligen att det ger gott att rida dressyr för instruktör ibland! Fast vi har fortfarande problem med att byta galopp... :( Måste försöka fixa det... 
Red sen Aska, och busan bara stack med mig på ett gärde och började bocka som en galning. Då är det inte så lätt att sitta kvar barbacka, så jag flög i en vid båge över huvudet på henne xD Men jag tyckte inte att det var lika kul då, jag muttrade fula ord och hade ett litet dressyrpass där på gärdet. Om jag skulle vara hon skulle jag inte gjort om det mer... 

Åkte sen på fotollsträning och känner mig snärtig och glad nu, hehe ;)<3

Puss

 
Askan uppifrån... ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0