Choo

Idag blev det en låååång sväng till Sharpman, hittade ju massor jag ville ha på min födelsedag! :D Hittade ett par supersnygga jw, typ jeansridbyxor med blingbling, hoppas att jag får de!!! :D För några presentkort köpte jag en flughuva till Aska (som tyvärr var för liten!) och nån sak som man ska ha på näsan så att hästen inte bränner sig när man rider. Men jag ska ha den i hagen ist ;)<3 Sen åkte vi och öpte typ kinamat och hälsade på en tjej :)

När vi kom hem igen red jag ut en tur på Gunde, han var superglad och pigg! :D Och när han var klar tog jag ut Aska och tömkörde henne, och hon var superfin!! :D Hon var mjuk och drog inte iväg, sökte sig ner mot bettet och böjde sig. Supernöjd med henne! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: N

sv: ja, det är super me mig me :D bra me hästarna oxå? :) <3

2011-08-10 @ 17:24:17
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0