dadada...

Idag red jag Gunvald på förmiddagen, dressyrtrimmning. Han var superfin, framförallt i galoppen, tappade inte formen och var lugn hela ridpasset. :) Så honom är jag glad på ;) Åkte sen och spelade fotbollsmatch, och vi förlorade med 5-3, men vi var bättre, och vi hade ingen avbytare, och vi spelade 2x35 min... ;) Hihi, men kul vare iallafall ;)<3 
Imorgon börjar jag skolan, ny skola, ny klass, nya kompisar... Så jag ska väl typ äta nåt nu och sen är det nog bäst att slänga sig i säng ;) 

Puss


Nu blir det på med smink och snygga kläder igen, alltså ;) Jag gillar att lufsa omkring osminkad i smutsiga shorts och nåt nattlinne ju... :p 


Kommentarer
Postat av: N

sv: jaa :D shit va långt hår du har, skitsnyggt! :D

2011-08-21 @ 22:20:12
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: nadia

sofie e sötsötsötsötsöt!

2011-09-12 @ 16:53:32
URL: http://nadiahepper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0