Josse<3

Hej! idag har jag varit i stallet. (Som vanligt) Red först Aska barbacka.
Hon var sjuuukt pigg och skulle bara galoppera heeeela tiden! xD Red på ängen, och hon var galen och ville springa in i skogen... Jag höll på att ramla av, men jag klamrade mig fast på något underligt sätt. Till sist fungerade hon ändå någorlunda bra så jag red hem och fixade iordning henne.
 Sen fick hon gå ut i hagen och så tog jag in Gunde, som jag red med Josse<3 Allt gick bra, Janne stack lite med Josse bara... xD Gunde var bra, lite stark bara, men det är ju ganska svårt att rida nu...

Sen fixade jag massa i stallet och gick hem och åt och röjde upp i mitt rum. Sen kom Josse vid kanske halv 4 så var vo hela eftermiddagen, till kanske halv 9. Vi var helt flum och hade "hopptävling"... xD Hon är så snäll att hon kommer att hjälpa mig att fixa bloggen!!! :D Det behövs! Besök http://josefinebergman.blogg.se/

Naj, nu orkar jag inte mer. Taggar onför hoppträning imr! :D

Sweet dreams
 Flum bild från i somras får man bjuda på då!

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: HAHA vet xD



Menar du? ASkörda x) <3j<3e<3f<3f<3e<3 :o Men vi hoppa ju så "bra"! ;-)

2011-02-22 @ 11:09:56
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0