Tävlat! :D

Hej! Idag har jag tävlat i Heda! Det gick bra :)
Vi var där från halv nio till två eller nåt xD

Först red jag ju Sunny i 60 cm och stannade två gånger på hinder nummer tre, en gulblå oxer, men annars var han fin! :D I 70 cm med Sunny stannade vi också två gånger, men inte på det hindret vi stannade på innan. Annars gick han super!

Med Gunde i 80 cm var vi nolla i både grund och omhoppning, och vi vann! :D Det var jätteroligt! :)
I 90 rev vi hinder nummer två, men han var nästan finare än i klassen innan! ;D Så det gick jättebra och jag är supernöjd! :D
Imorgon är det skola igen, så jag ska nog gå och lägga mig snart!

Tjo! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: Tack du :)<3 Självklart!^^

2011-02-13 @ 21:18:28
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0