Tävlingar 2010

4/12-10 Lokal/regional hopptävling i Mantorp. (Sissi Liljas anläggning) Jag hoppade L.B L.A. I L.B ett ner men super!!! Och i L.A också ett ner, men han var så jäkla fin att det inte gjorde något!

 

 

20/11-10 Regional hopptävling i Mjölby RK. (Sissi Liljas anläggning, på Gunvald) Jag tävlade L.B L.B+5. I L.B Ett ner i en kombination men annars var han super! I L.B+5 0+0 och 4:a! Supernöjd!

 

 

23/10 Lokal dressyrtävling i Vretaskolan, men för stjärnorps RK. (G) Jag red L.B1 och han var jättefin. Jag fick bara 58,62%, men jag tycker att jag kunde fått mer, för att han var jätteduktig!

 

 

16/10-10 Regional hopptävling i Kumla. (Gunvald) Hoppade L.B L.A. I L.B ut. I L.A ut, men endå fin i L.A.

 

 

3/10-10 Regional hopptävling i Åtvidabergs RK. (Gunvald) Jag hoppade L.B+5 och L.A. I L.B+5 rev jag två hinder, men han var super! I L.A:n rev vi inhoppet i en kombination, men han var superduperduktig!!! 

 

25/9-10 Lokal hopptävling i Söderköpings RS. (Gunde) jag tävlade L.C L.B. i L.C nollnollade jag och kom trea! :) I L.B rev jag två hinder, men han var superfin! :D

 

 

11/9-10 Regional hopptävling i Skogslotten. DM (Gunvald). Jag hoppade L.B L.B+5 I L.B rev vi ett hinder i grunden men han var fin. I L.b+5 vägrade vi ut oss, men det var jättekostigt underlag och han fällde så mycket att det var jättejobbigt att hoppa för honom.

 

 

4/9-10 Lokal hopptävling i Nykyrka RK. (Gunde) Jag hoppade L.C L.B. I L.C var jag nollnolla och vann! :D I L.B:n rev jag sista hindret i kombinationen som var sista hindret, men han var jätteduktig! :)

 

 

22/8-10 Lokal hopptävling i Askersund. (Gunvald) jag hoppade bara L.B. Jag var nolla i grunden men stannade på de två sista hindrena i omhoppningen, och de var prickiga. Men annars var han fin!<3

 

 

22-25/7-10 Regionalt ponnymeeting i Vargbergs RK. Första dagen nollnollade jag och kom 8:a! :) Andra dagen rev jag ett hinder, men han var jättefin! Jag kom till A-final och då rev jag ett hinder i kombinationen, men han var super! :D

 

 

3/7-10 Lokal hopptävling på Aska i Rappestad RK. Jag tävlade L.D-10 och L.D. (50 cm 60 cm) I L.D-10 nollade jag och fick 45 poäng i stil och kom 4:a! :) I L.D nollade jag också och fick 48 poäng i stil och kom 3:a! :D Hon var superduktig!

 

 

2/7-10 Klubb dressyrtävling i Stjärnorps RK (rist) på Gunvald. Jag red L.B1 och fick 61,03% och kom tvåa! Sktitfin! :)

 

 

19/6-10 Regional hopptävling i Västerviksortens RF. (Gunde) Jag hoppade L.B L.B+5. I L.B:n var jag nollnolla och kom 4:a! :D I L.B+5 rev han en gång och stannade en gång i kombinationen men han var jätteduktig! :)

 

 

13/6-10 Lokal hopptävling i Åkerbo rid och körsällskap. (Gunvald) Och red L.C och L.B. I L.C startade jag sist, nollnollade och vann! :D I L.B:n rev jag hinder nummer 3, men annars var han super! :)

 

 

30/5-10 Regional hopptävling i Tranås RK. (Gunde) Jag hoppade L.C+5 och L.B. I L.C+5  nollnollade vi, och kom på en andra plats! Vi var bara 20 hundradelar efter vinnaren!!!! :) I L.B:n nollade vi i grunden, men rev första i kombinationen och sista hindret i omhoppningen, men han var så himla fin att det inte gjorde nåt...:) Jag är supernöjd med honom!!!

 

 

 

9/5-10 Regional hopptävling i Heda RK. (Gunvald) Jag hoppade bara L.B idag. Vi fick ett stopp på kombinationen, och rev sista hindret för att jag trodde att han skulle hoppa tidigare än vad han gjorde, och kunde därför inte hjälpa honom så mycket i språnget. Men jag var ändå ganska nöjd med honom!

 

 

8/5-10 Regional hopptävling i Heda RK. (Gunvald) Jag hoppade L.C L.B. I L.C nollade vi i grunden, men rev sista hindret i omhoppningen... Det kändes lite snopet, men jag var ändå nöjd med honom! Om jag inte skulle rivit skulle jag kommit trea! I L.B rev vi ett hinder i grunden, men Gunde kändes superfin!

 

 

2/5-10 Lokal hopptävling i Ö.Tollstad. (Aska) Jag hoppade L.D och Div. III (60 cm) I L.D nollade vi och fick en clear rond rosett! I Div III stannade vi först på en jättebred oxer (80 cm bred) och sen rev hon den, och så fick vi ett tidsfel. Men Aska var jätteduktig, så jag var supernöjd med henne!!!

 

 

1/5-10 Regional hopptävling i Ö.Tollstad. (Gunvald) Jag hoppade L.C L.B (80 cm 90 cm). I L.C rev vi ett hinder i omhoppningen, och blev tyvärr inte placerade. I L.B rev vi första hindret och fick ett stopp på kombinationen. Vi fick också ett tidsfel, och slutade på 9 fel. Men jag var nöjd!

 

 

24/4-10 Lokal hopptävling i Åtvidaberg RK. (Aska) Jag hoppade L.D och Div III (L.D 60 cm) I L.D nollade vi! Och i Laget nollade vi också! Fast tyvärr fick de andra i laget var stitt pet, så vi fick inte hoppa omhoppning... Men jag var supernöjd med Aska!

 

 

20/3-10 Lokal hopptävling i Kinda ryttarförening. (Gunde) Jag hoppade L.C L.B. I L.C nollnollade jag, men hade inte så bra tid, så jag blev inte placerad. I L.B fick vi tyvärr ett pet i grunden, men han var superfin!

 

 

28/2-10 Lokal hopptävling i Heda RK. (Gunde) Jag hoppade L.C L.B. I L.C nollnollade vi med bra tid och kom trea! I L.B dubbelnollade vi också och kom tvåa! Jag var superdupernöjd med Gunvald!

 

 

 

24/1-10 Lokal hopptävling i Mantorp. (Gunde) Jag hoppade L.C L.B. I L.C dubbelnollade vi och kom femma! I L.B gick vi felfritt i grunden, men rev ett hinder, stannade på ett och fick fyra tidsfel. Men jag var jättenöjd iallafall.

2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0