Tränat!

Hej! Dagen har varit bra! Först typ gick jag upp och åt frukost, sen gick jag till stallet och "fixade" lite. Efter "fixet" tog jag in och gjorde iordning Aska och red henne barbacka ut idag igen. Jag "rushade" med henne så hon busade lite, men det är ju bara kul! xD Efter ridningen borstade jag av henne och släppte ut henne i hagen igen. Sen blev det "fix" i stallet igen och mys med lilla Eddie och Beckie.

Sen gick jag då hem och åt lite mat, sen blev det upp till stallet igen och så åkte vi och hoppade. Det gick bra, vi började med att rida fram på fyrkantspåret, vilket inte gick så bra då Gunde bara drog och skulle ifatt de andra hela tiden. Och det gick inte bättre när vi galopperade. Jag fick rida på en volt i galopp, istället för på fyrkanten... xD Sen när vi började hoppa blev det bättre, han blir lite lugnare då. Vi hoppade typ en studs med 4 upphöjda bommar på ena kortsidan, en planka på medellinjen och så 2 räcken och två oxrar på andra "kortsidan". I slutet höjde vi upp oxrarna och räckena till 1 m - 1,05 m. Det gick jättebra och Gunde gick super! Nu orkar jag inte skriva mer... :P Kom ihåg att bloggen ser mupp ut  för den är under "renovering" xD

 Nu blire fin bild på Gunvald o mig från i somras! :D

Nattinatti (L)

Kommentarer
Postat av: Tuva

OJ höga hinder xD Skulle typ never våga hoppa så högt som på bilden, en riktig fegis är jag :P



Kul att du känner Josefine! Är ni klasskompisar eller? efterbliven



Sv: Taack! <333 Detsamma, riktigt härlig ;)

2011-02-23 @ 00:06:00
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: marre

gud vilken söt ponny :D

2011-03-06 @ 23:56:02
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0