Info:)

Aska Af Sten är ett welsh mountainsto som är född -03.
Jag köpte henne sommaren -06 på en hästaktion. Jag föll för att hon är så söt! :3
Hon mäter 1.16 m i manken och hon är en fux.

När hon kom till mig kunde hon nästan ingenting. Hon stannade direkt när man kom innanför öppningen till ridbanan. Vilket inte var så lätt för en spinkig 8-åring som mig, men jag kämpade på och nu är hon helt underbar!

Aska har jag nästan inte tävlat något på. Men förra året var jag med i DIV III och hon var superduktig! :D
Då red jag 3 felfria rundor av 4. På sommaren tävlade jag i två klasser, 50 cm och 60 cm. Då kom jag 4:a i 50cm och 3:a i 60cm. Jag blev så glad att jag nästan grät!

Aska är en helt underbar ponny som står väldigt nära mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hjälper dig ngn dag <3

2011-01-12 @ 22:22:48
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0