Info:)

Gunvald är en C-ponny på 1.35,5m. Han är importerad från Tyskland när han var fyra. (Tror jag) Han är född -98.
Han är leopardtigrerad, brun (prickig över hela kroppen) 

Gunde hade inte tävlat något när jag fick honom så vi har så att säga "arbetat oss upp i klasserna". Nu tävlar vi 90 cm 100 cm (L.B L.A).
 
Han är helt underbar, förutom ibland när det snurrar ganska mycket uppe i bollen.
Gunde gillar inte att åka transport själv, på tävling har vi alltid med Aska som sällskap i transporten, vi har haft med henne nästan varje tävling sedan jag fick honom i Mars 2009.
Han har en fantatisk hoppteknik, och är helt underbar att rida, mjuk i dressyren och som en tiger i hoppningen!



Sweet:)
Bild på Gunde och mig från i somras då vi deltog i mitt första meeting<3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0