ÄÄÄÄÄLSKAR DEJ GUNVALD!!!!! <3333

Tävlingen i lördags var helt underbar, kommer aldrig någonsin att glömma den! Dagen började med en L.B på Showgun, 80 cm. Debuterade L.B och första regionala tävlingen ;) Det var MHPC. Gick super, lite seg, men han tände till lite inne på banan. Fick ett stopp på en trippelbarr, och det var mitt fel, för jag drev inte genom svängen. Jag fick 47 poäng i stil, och jag skulle vunnit om jag inte hade fått ett stopp...! Sen med Gunde i L.B fick jag ett pet, men han var superduper!!! Skulle vunnit med honom också utan petet! xD Fick 50 poäng! Sen kom den underbara L.A:n! ;D NOLLA!!!!!!! :DDDDD Första nollan och han var supersupersuperduper!!! Jag är jäääätteglad förtfarande! :D Tjohoooo! Min lilla älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0