Tävlingen i lördags :)

Gick hur bra som helst!!! :D Först tävlade jag 60 cm på Aska (L.D) Hon var superduktig och vi nollade :) Sen red jag henne i laget och även där var hon jätteduktig, även om hon började bli lite trött. Felfria! :D -även detta var en 60 cm. Hela laget kom sedan 4:a av nio lag på två nollor och en runda med ett stopp. Riktigt bra, tycker jag! ;D Sen var det en 70 cm (L.C). Den red jag med Showgun, som jag jag ridit en gång innan. :) Vi var nolla hela vägen till sista hindret som vi stannade på, eftersom jag red lite snävt... Men han var super, och jag var jättenöjd! :D Filmen lägger jag ut, vet inte riktigt hur man gör för att få filmen att komma ut på bloggen, men jag försöker! :) Jag lägger iallafall ut länken! ;) http://www.youtube.com/watch?v=LY6BYMP5OLg Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0