~Där det skulle stått en rubrik~

Idag körde vi hem lille Showgun till sig. Det är alltid lite tråkigt, men det är ändå ganska jobbigt att ha tre ponnyer (varav 2 tävlingsponnyer som rids på L.A-nivå) på hösten när det regnar och man får massor läxor...

Sen red jag Gunde, det blev inget dressyrpass som jag tänkt mig, för vi red ut. Banan var nämligen alldeles blöt och det regnade... Jag förökte iallafall att rida så mycket det gick ;) Han var ganska fin iaf :)

Sen åkte jag iväg på fotbollsträning, hela planen var blöt och vi tränade glidtacklingar.... Man kunde vrida ur kläderna sen ;) Haha ;)

Det blev inget rida Aska idag, jag hann inte , men imorgon måste jag :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0