Tävling i Brokind

Igår var jag på lokal - regional tävling i Brokind. Jag hade med mig både Gunvald och Showgun, och jag började med 80 cm (L.B) på Showgun. Han var seg, men han hoppade fint,  och vi gick nollnolla, och vann :D Det var bara jag som kom till omhoppning, men det var kul iallafall :D Jag fick segertcke, rossett och plakett :)
Sen red jag samma klass på Gunvald, och då rev hinder nummer 7 i grunden, men det var bara två nollor, så jag red ganska fort efter det och då kom jag 4:a :)

Sen red jag ganska snart Gunvald i en L.B till, och då var han superfin, men vi rev näst sista hindret i omhoppningen, en trippelbarr som vi kom lite fel på, men annars var han super! Vi fick ingen placering på det, men jag är nöjd iallafall!

Till sist red jag en L.A på Showgun, och han var inte riktigt igång i början så han rev 1:an, och sen så tänkte han att han inte skulle hoppa 4:an, så han stannade typ en meter ifrån hindret, så jag fick vända och rida på det igen, och då hoppade han super! Och i resten av banan flöt det bara på, han hoppade super! Jag blev inte placerad, men jag är ändå jättenöjd med honom att vi kom runt! :D

Nästa tävling är nästa helg i Söderköping, då jag jag rida båda i L.B L.A, så jag hoppas att det går bra då!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Vad duktig du är Sofie!! Vi kommer och rider någondag! Kram

2011-09-13 @ 11:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0