Underbara ponny...

Inatt drömde jag en mardröm om att Gunde blev väldigt halt, och när jag var ute och red tänkte jag tillbaka på den där drömmen... Där fick jag mig en tankeställare, och när jag tänker på det älskar jag faktist mina ponnyer så otroligt mycket! Skulle inte klara mig utan dom... De är så otroligt underbara! <3

Idag började jag med att rida Showgun. Först red jag ut en tur i skogen och tog en riktig rushgalopp, så himla härlig är han, ibland känner man verkligen att han har varit en galopp-ponny! :D Sen var han pigg hela vägen hem, och lite följde med ut på banan. Jag red ganska länge, hoppade några språng också, och han var ganska fin, fast ville inte riktigt som jag ville.
Sen red jag Gunvald bara på banan. Jag red inte så länge, det blir ju så fort mörkt nu... :s Han var stel, framförallt i höger varv, och jag redde inte riktigt ut det, det blir nog ett riktigt dressyrpass för honom imorgon!! Men han var ganska fin ibland, iallafall ;)
Aska fick stå idag, det blir nog lite ridning på banan för henne imorgon, hon var lite olydig när Andreas red på henne igår, hon brukar bli det när jag inte ridit henne på ett tag :) Får hoppas att det går bra :p

Puss


Finare finns inte... <3

Kommentarer
Postat av: N

sv: tack gullet! :D <3

2011-09-21 @ 10:36:05
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0