Godmorgon!

Nu har vi alltså kommit till sista dagen på sommarlovet. Det känns såklart jobbigt och tråkigt, men det ska bli kul att träffa alla kompisar igen (många har jag inte träffat på hela sommaren!). Det ska också bli lite roligt att få börja I skolan igen och se hur den har blivit nu när den är helt nyrenoverad. Hela förra terminen gick vi i baracker vilket var VÄLDIGT segt..!

Men nu ska jag inte tänka på det, jag får vara glad att jag får en "extra" sommarlovsdag, de flesta börjar ju idag eller började redan förra veckan! Självklart ska jag också utnyttja min sista lediga dag till fullo. Klockan är redan kvart i 9 så jag ska gå upp nu och sen tillbringa nästan hela dagen i stallet! Alla tre ska ridas (Veronica och Aska ska gå i både skogen och på banan, och Gunvald ska hoppa), hela stallet ska fixas och sen har jag fotbollsträning klockan 5 som jag ska försöka matcha också! :)

Ska försöka uppdatera bloggen lite bättre idag också! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0