Godnatt

Sista kvällen på sommarlovet alltså... 67 dagar när jag har kunnat göra precis vad jag har velat precis när jag velat göra det. Som jag skrev tidigare idag ska det ju bli kul att träffa alla igen , men inget slår sommarlovet i vilket fall. Att vädret inte har varit det bästa har såklart varit synd, men man har iallafall kunnat rida alla tider på dygnet. :)

Idag har alla ponnysarna gått bra! Aska red jag bara en tur i skogen barbacka och myste. Veronica började jag men att rida på banan och sen skrittade jag av i skogen. Hon var riktigt fin idag, allra bäst gick hon i slutet när hon hade kommit igång ordentligt :) Gunvald fick hoppa idag och både han och jag tyckte att det var superkul! Han gick som en klocka, eller han blev nästan lite för pigg vissa stunder, men hellre för mycket än för lite! ;)

Nu ska jag sova, ska ju upp ganska tidigt imorgon..

Godnatt puss

(inlägget skulle ha lagts upp igår kväll, men det funkade inte då av någon anledning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0