I love you and that's all I really know

Började med att rida Veronica idag tillsammans med mamma som red på Olympia. Vi skrittade ut i skogen och så red vi lite på ett gärde också. Veronica var jättefin! Positiv och uppmärksam hela tiden! Jag gjorde inget speciellt, utan checkade mest av alla alla vanliga grejer (öka, bryta av, svänga etc) funkade! Red en del i galopp också och ökade, minskade, gick in på volter och gjorde ett par galoppombyten. I slutet gjorde vi en liten galopprush, så nu är hon riktigt taggad tills imorgon! ;) red ju inte alls länge eftersom jag inte ville trötta ut henne, men är supernöjd med ridpasset iallafall! :)

 

Sen red jag Gunde och gjorde i princip samma grejer. Fast honom red jag på ett annat gärde och så red jag fram lite mer i skogen, så det var liksom bara att börja arbeta honom direkt sen :) Han var superfin och riktigt taggad! Med honom gjorde jag mycket ökningar och minskningar för att han skulle lyssna på mig hela tiden :) Han var superfin!

 

 

Puss


Kommentarer
Postat av: erika

vilken fin blogg, o grymt fina ponnysar!! :)

2012-08-09 @ 10:49:49
URL: http://eriikajakobsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0