På väg hem

Sitter nu i bilen på väg hem igen. Det har varit supermysigt att vara på meeting, framförallt att vara med alla underbara vretatjejer i flera dygn, iallafall då resultaten har gått lite upp och ner.. Det avslutade iallafall bra med en fjärdeplats på Gunde I l.b:n idag och Veronica gjorde en superfin runda i l.a trots ett stopp på första hindret, men därför utgick jag efter 7:an. Gunvald har inte tyckt att det har varit sådär jättekul att bo borta, och det är lite därför jag inte har bloggat heller, det har varit så himla mycket hela tiden! Dessutom har jag mått lite dåligt av att Gunde inte har trivts. När jag får tid över sen när jag har kommit hem skriver jag ett långt inlägg om hela tävlingen! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0