Sent inlägg

Känns så typiskt mig, haha ;) idag har jag ridit alla ponnysarna och direkt när jag blev klar i stallet drog jag hem till Fille och hade filmkväll med henne och Josse , därav uppdateringen. Vi såg bl.a. filmen "LOL", och den var verkligen jättebra! Just nu är jag för trött för att skriva något längre inlägg, så antagligen skriver jag om dagens ridpass imorgon istället ;) Uppdateringen kommer bli jämnare sen när skolan börjar, för nu finns det ju inga som helst rutiner, och då är det svårt att hitta något bra tillfälle att skriva rätt sak, om ni förstår vad jag menar? ;) Men i vilket fall som helst ska jag sova nu, uppdaterar mer imorgon!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0