Stallet idag

Idag gick jag upp vid kvart i 8, och då käkade jag frulle och sen gick jag ut i stallet. Red Aska lite i skogen direkt och efter det mockade jag alla boxar och gjorde iordning i stallet. Sen red jag Veronica ett dressyrpass på banan och lite senare red jag Gunvald ett varv i skogen barbacka. Efter det gjorde jag iordning ännu mer i stallet och fixade allting till insläpp/kväll :)

Nu i kväll har vi som sagt haft kalas och innan det fanns det ingen tid till att göra något annat än att göra iordning inför det. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag och för det otydliga inlägget nu, men det är iallafall bättre än ingenting alls! Ska försöka bättra mig imorgon!

Godnatt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0