Who says you're the only one that's hurting

Kom nyss hem från skolan och nu ska jag typ göra klart en hemuppgift som vi fick istället för att vara på sista lektionen. Efter det ska jag ut till stallet och rida mina stjärnor.  :)
 
Jag kom också på att det är nu i dagarna som det är hela 6 årsedan Aska blev min! Gud vad fort tiden går, jag minns provridningen och första ridturen hemma som igår! Hon stannade precis innanför grinden på ridbanan och vägrade ta ett steg till! Att ge världens envisaste ponny, endast 3 år gammal till en spinkig 8:a-åring låter säkert dumt, men hon är absolut den ponnyn jag har gjort att jag nu kan rida de mest speciella hästarna. Hon konstigt det än låter!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0