Du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort var du bor

Dagen ska jag bara glömma, varken jag eller min familj förstår någonting. Det är absolut ingenting med hästarna, för jag har tillbringat hela dagen i Finspång på fotbollscup. ;)

Hästarna fick stå idag. Gunde kändes knagglig igår. Det otroligt konstiga är att han var precis så förra året! Men vi tror att det är en kombination av att han är nyskodd, och att han är rädd för att halka. Plus att han har fårr ett sår på höger fram, stackarn :( Men med lite idominsalva kommer man långt!

Nu har jag laddat upp med massa bra låtar på spotify och lite glatt humör! Ska också kila iväg och kika lite på gladiatorerna nu! Fast det blir sisådär lagom svårt när katten ligger på min rygg?! Vet någon om man kan titta på gladiatorerna från datorn? Skulle vara skitabra just nu!

Puss


Fast när man tittar på de här bilderna vill man bara leva i nuet, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0