Helluu

Idag har det regnat nästan hela dagen och därför har hästarna varit inne mestadels idag. De fick gå ut några timmar på morgonen och sen släppte jag ut ponnyerna när Fillan och jag gjorde iordning lite i stallet på eftermiddagen. Jag red inte idag eftersom det regnade så mycket och sen när det slutade regna blev det lite för mörkt, plus att man inte är jättetaggad att rida när det är så fuktigt i luften och lerigt och så, och att det blåste så mycket också.

Nu i eftermiddag har jag och Fille checkat lite bloggar och så. Vi kollade dessutom på några gamla avsnitt från ponnyakuten 1 och sen när hon hade åkte hem så såg jag på några till! Jag tycker att de är så himla bra ;)

Imorgon ska jag rida, och eftersom jag slutar 20 över 12 imorgon (för det är väl torsdag idag?) ska jag rida båda pållarna. Det blir myys! Hare bra!

Puss


Tantiis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0