I have to let go of your hand

Skola igen då.. Men idag var det iallafall helt okej, vi slutade tidigare nästan varje lektion ;)

Jag red bara Gunde idag. Jag skulle ridit Aska också, men det gick inte för Gunvald vill inte stå själv i stallet och de sora hästarna ville inte komma in. Men Joel kommer och rider henne imorgon iallafall :)

Jag skrittade fram en liten tur i skogen och red sen på volten. Det gick bra, men det var lite hårt i marken, så det var inte perfekt underlag.. Men helt okej! Gunvald var fin, men blev lite framtung ibland. Jag gjorde inget speciellt, gick bara igenom grunderna och flyttade lite på honom. Han var nästan lite seg, så han var nog lite trött efter att han fick galoppera ganska mycket igår.

Det kändes bra inför hoppträningen imorgon på Vreta! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: cathie

Tack detsamma! Jättefin! :)

2012-01-24 @ 10:28:50
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0