I wouldn’t wanna be anybody else

Började med att rida Aska idag. Red ut en tur i skogen med mamma som red Olympia. Vi red lite på ett gärde också. Aska var ganska pigg, men gick inte fram för skänkeln ordentligt, så jag gjorde lite övergångar och så så att hon skulle lyssna. Böjde igenom henne lite också så att hon fick arbeta lite. Jag red ganska mycket i trav och galopp för att hon skulle få göra av med all överskotts-energi. Det tyckte hon var jättemysigt och hon frustade och försökte tillomed att bocka ett par gånger :D

Sen red jag Gunvald en liten stund (kanske 20-30 min) barbacka. Skrittade först en liten tur i skogen och sen arbetade jag honom lite på volten. Vi skrittade och travade lite bara eftersom han gick så bra igår! Men han kändes riktigt bra idag också! :)

Puss


Låt mig bjuda på en bild på min lilla kisse. Hon tror nog att hon är en filmstjärna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0