Like glitter's raining on me

Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag. Pållarna har fått kvällsmat och lite extra äpplen eftersom Gunvald fyller år "idag"! (liksom alla andra hästar med okänd stam)

Imorgon ska jag bara rida Gunvald eftersom jag ska på Grönt kort-kurs på eftermiddagen. Lite innan 1 blir jag hämtad och sen kommer vi antagligen vara på kursen hela eftermiddagen. Alltså kommer det inte bli särskilt mycket uppdatering då.

 Aska motionerades tillräckligt idag tycker jag också, så hon får stå imorgon.

Ha det bra!
Puss



Hahahah ghuuud hittade en asgammal bild på mig och min minishettis från 2004 eller något. Liiiite har jag väl vuxit ändå ;)


Kommentarer
Postat av: N

Sv: God fortsättning önskar Nell & Black Jack! :D <3

2012-01-02 @ 12:12:37
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0