Love will be hard and hearts will be faking

Red bara Gunvald idag. Men som tur var så slutade jag tidigt, så jag behövde inte rida i mörker idag iallafall. Jag red barbacka på volten idag igen. På alla grusvägar och så är det så halt så att man verkligen inte kan rida där och Gunvald är livrädd för att halka, så jag tar mig inte långt.. Lyckos alla er som har ridhus!

Gunvald var ganska fin, men lite småstel och lite seg (för att vara Gunvald då ;)) Jag böjde igenom honom lite och försökte att rida så mycket som möjligt där det gick. Det gick faktist att galoppera lite idag och det gick bra! Men det var nog riktig tur att han fick springa av sig lite i ridhuset i Tisdags!

Puss


Lite suddig men fett söt ändå <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0