please just stay in my heart

Red ut en tur på Aska med Mamma & Olympia idag. Det gick bra, de var lagom pigga o glada :) Vi travade lite på en väg men där var det ganska halt, så det var tur att det gick att rida på ett gärde uppe i skogen. Jag travade lite och galopperade lite också. Jag red så mycket jag kunde med rösten och försökte att få henne att bli känslig för hjälperna ordentligt. Och det tycker jag att jag lyckades ganska bra med. Nu kan hon galoppera i ett ganska högt tempo och sen när jag säger åt henne att göra halt gör hon det på ca 10 meter, förut tog det minst ett halvt varv att få ner henne i trav. Så jag är riktigt nöjd med henne!

Gunde stog idag eftersom han hopptränade igår.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0