ponnyakuten!

Alla pållarna fick gå ut i skogen tillsammans idag, mysigt! Jag red Gunde och N fick låna lilla Aska. Det gick bra. Vi skrittade mest. Det är verkligen jättesvårt att rida nu, tillomed på gärdena och på grusvägarna är det halt, även fast att det inte är is där. Men vi skrittade iallafall en ganska lång tur idag, så de fick iallafall röra på sig lite.

S och F kom också upp en liten stund och fick rida på Aska. Superduktiga var de och hon också! Det är så himla kul att de är så intresserade och bara vill lära sig mer och mer hela tiden! Min mun gick nog stup i ett när de var där, men de lär sig ju iallafall! ;)

Ni missar väl inte ponnyakuten precis nu?!

Puss


Jag kan bara säga att jag saknar dig min Pingla<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så sött :D Din header är väldigt fin :) Har du gjort den ? :)

2012-01-16 @ 19:17:40
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0