Roffe vann!! :D

Hihi Roffe tog hem Jerringpriset!! Han var verkligen värd det! Så himla bra för hästsporten och allting också! Läs mera häär om du vill : http://svt.se/2.149552/1.2678157/rolf-goran_bengtsson_fick_jerringpriset
Tänk om jag själv skulle komma så långt med min ridning som han har gjort?! Så fantastiskt det skulle vara!
 

Idag har både Aska och Gunvald blivit ridna. Först red jag Gunvald och han var mycket bättre idag! Inte alls lika stapplig och han verkade inte så öm heller. Jag red lite på ett gärde som inte var helfruset och böjde igenom honom ordentligt i skritt och trav. Galoppera får vi göra imorgon på hoppträningen för i ridhuset är det mycket mjukare underlag. Fast det är inte säkert att vi ska hoppa, bara om han känns helfräch.

Aska red jag ut tillsammans med mamma en sväng i skogen. Hon var fin och pigg. Ville mest bara springa hela tiden. Vi red inte så långt, men vi hittade iallafall en väg som vi kunde trava på litegrann utan att det blev för hårt eller halt. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Okej, jag kan fixa ett inlägg till er eftersom det är ganska mycket med fälttävlan, håll utkik på min blogg idag eller imorgon! :) <3

2012-01-17 @ 07:55:42
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0