There's no one likes the other

Jag lever! Jag har haft fullt upp hela helgen, så jag har inte haft tid att blogga.

Jag red Aska först idag. Red med mamma som gick och vi gick ner till kanalen och gick över bron där och gick en bit till. Så kom vi fram till en ganska brant kulle eller vad man ska säga som är precis bredvid vägen. Och mamma sa: "Här brukade vi klättra med hästarna när vi var små , prova att klättra upp med Aska". Och jag liksom bara styrde och sa till Aska att vi skulle gå upp där, och hon ifrågasatte det inte ens, söten, utan klättrade uppför hela den där branta backen. Och jag höll på att åka av för jag jag barbacka, plus att jag hade flätat upp hela manen, så jag hade ingenting att hålla i ;) Men det gick bra, hon var superduktig!

Sen åkte jag och mamma iväg med Olympia och Gunvald till ridhus. De var så söta, de har aldrig åkt transport ihop, och Olympia har inte åkt transport på 5 år, men hon klampar in och Gunvald är inte sen att hänka!

De var superfina och glada att få röra lite på sig :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0