This day :)

Vaknade 9 och gick ut o släppte ut pållarna och gav de lite hö. Sen gick jag in och käkade lite frulle och sen blev det att mocka hela stallet och göra i ordning allt. När det var klart tog jag in Aska och red henne en sväng i skogen barbacka. Hon var fin, jättepigg och ville dra iväg lite ibland, så jag övade mycket på övergångar och så. Sen red jag Gunvald och han var superfin! Red på ett gärde nu när det är fruset, och övade mycket slutor och galoppombyten. Men tyvärr har han kommit på att jag brukar byta galopp när jag gör slutor i galopp, så då bryter han av till trav och byter galopp utan att jag ger kommando till det. Men annars var han superfin! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; Jo men det kan nog varit jag, den är precis så som du förklarade! Såg du när jag hoppade eller? ;]]

2012-01-09 @ 20:33:56
URL: http://hasteeen.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Åh va kul, hoppas att det går bra! :D <3

2012-01-09 @ 21:28:09
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0