As long as you are yourself, you are perfect

Red Veronica med mamma som red Owen idag. Eller vi skulle gjort så, men Veronica var på lite dåligt humör och var tjafsig i mun, så mamma fick sitta upp på Veronica och rida till henne lite, så jag fick rida lite på Owen! c: Haha, han är så himla stor mot ponnysarna, halsen är seröst dubbelt så lång! Men det gick bra, i början gick det lite si och så eftersom jag inte kunde rida med mammas stigläder, men efter ett tag stack jag in fötterna i själva lädret istället, och då gick det mycket bättre! I skritt och trav funkade det jättebra, men när jag galopperade var jag tvungen att stå i fältsits för det skumpade så mycket! ;) Men det var jättekul, och han var jättefin, men ganska pigg!

Det gick bra för mamma med Veronica också, hon lossnade efter en liten stund och sen när jag satt upp på henne igen var hon superfin! Det ger liksom massor bara att hon rider till henne en liten stund någon gång ibland, så det kommer hon nog göra lite då och då :)

När vi var klara på ridbanan skrittade vi av de en liten tur i skogen i solnedgången, myyyysigt! :D

Puss


Kommentarer
Postat av: matilda

så söt :3

2012-05-02 @ 23:25:39
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0