Dagen:

Började med att rida Aska direkt på morgonen. Jag red barbacka och vi red ute i skogen. Hon var fin och pigg och glad. Vi skrittade mestadels med travade och galopperade en hel del också. Tror faktist att vi var ute i nästan en timme, hon är ju så himla rolig att rida och bara busa runt med! :D

Sen blev det att käka lite frulle innan jag gick ut och red Gunde.

Han fick gå lite på banan först. Försökte mest bara få honom mjuk och fin, men det var han i princip redan från början så vi tränade på lite serpentiner och travökningar. Det gick bra, serpentinerna är så fin i man kan vara och ökningarna blir bara bättre och bättre! Nu blir han inte så stressad längre, utan nu ska jag bara försöka få honom att våga vila på steget. Men som sagt, de går mycket bättre! Galopperade lite också. Han var superfin, mjuk i formen utan att vara för låg! När han var klar skrittade vi av en liten tur i skogen

Sen red jag lilla Veronica tillsammans med mamma som red på Olympia. Vi skrittade fram i skogen först och sen red vi på banan. Veronica var superfin! Bar sig jättebra och gjorde precis som jag bad henne! Vi gjorde inget speciellt, gjorde några ökningar i skritt och trav och tränade lite galoppfattningar. Det gick super!

Sen åkte jag iväg på fotbollsmatch och vi vann med 2-0! :D När matchen var klar och så åkte vi tillbaka till bbg och typ bara umgicks hela laget och käkade burgare och bara myste (det är därför jag inte bloggat tidigare). Det var superkul! :)

Puss




Kommentarer
Postat av: E M I L I A

SV; joo det är en welsh mountain! ♥

2012-05-18 @ 09:36:08
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/
Postat av: E M I L I A

SV; joo det är en welsh mountain! ♥

2012-05-18 @ 09:36:09
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/
Postat av: Ida Woxlin

Jättefin design <3

2012-05-18 @ 09:49:26
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag kan få din grymt snygga ponny!? :D

2012-05-18 @ 19:40:37
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0