De där drömmarna vi drömde kom från gränsland bortom taggtråden

Idag red jag bara Gunde. Veronica hoppade ju igår så hon fick stå och så hade jag lite bråttom så Aska fick stå också.

Jag red med mamma som red på Owen och vi skrittade fram lite i skogen först och sen red vi på banan. Gunde var superfin! Mjuk och fin i formen redan från början! När han hade travat fram ordentligt och galopperat lite galopperade vi över tre små kryss och tränade först bara på att hitta takten i galoppen och behålla den hela vägen fram till hindret. När det funkade bra tränade vi lite omhoppningssvängar, också på de små hindrena. Han var superfin och tyckte det var jättekul! Efter ett tag svängde han tidigare än jag.. ;) Sen avslutade vi innan det hände något liksom :)

Sen åkte jag iväg på fotbollsträning och det gick bra! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0