~

Hade varken tid eller ork att blogga igår, men jag försöker sammanfatta gårdagen nu iallafall:

Åkte iväg och hopptränade med Veronica på morgonen och hon var såhäääääääär fin!!! Hon taggade till ordentligt (nästan lite mycket) men hon var iallafall helt klar till hindrena och då får hon hålla på hur mycket hon vill! Vi hoppade ganska högt, alla hinder låg på 1m-1,10m. Hon hoppade super och var på hugget hela tiden. Jag fick träna på att ställa henne innåt ordentligt i svängarna och att bli helt klar fram till hindrena, men det är bara finslip - en nolla i L.A:n på lördag känns faktist inte alls så långt borta!!

På kvällen red jag Gunde lite på banan och han var fin. Vi gjorde inget speciellt, bara lite vanligt genomarbete och så fick han galoppträna lite också. Red samtidigt över några små "hinder" för att han skulle komma rakt på och inte dra. Han var finfin! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: stina

Ja jag blev verkligen positivt överraskad, hade dessutom permanent box så jag slapp stå i tävlingsboxarna som blev översvämmad! Synd att banan inte tålde vatten heller. Men som sagt ett riktigt trevligt arrangemang!

2012-05-22 @ 20:42:00
URL: http://teamequipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0