My life would suck without you

Började med att rida Veronica idag. Jag red henne först lite på banan. Hon var fin, men lite för pigg. Efter en stund lugnade hon ner sig lite iallafall. Vi övade som vanligt lite galoppfattningar och sen var jag noga med att hon skulle gå precis där jag sa åt henne att gå eftersom hon kändes lite "ålig". Jag red inte så länge, utan arbetade mest igenom henne inför hoppträningen imorgon. När vi var klara skrittade vi av i skogen.

Sen på eftermiddagen red jag Gunde och Askas små kompisar A, S och P red lite på Aska. Vi red barbacka. Jag red Gunde på banan en jättekort stund och bara arbetade igenom honom. Han var riktigt fin och mjuk. Sen skrittade vi ut i skogen.

Imorgon åker jag iväg och hopptränar med Veronica på förmiddagen och sen tror jag att Askas små kompisar vill komma upp imorgon igen, men vet inte riktigt :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0