Ponny-bus

Haha herregud Gunvaldbus! Jag titta ut genom fönstret precis när jag skulle ut och kvällsfodra och så såg jag Gunvalds bakdel sticka ut genom stalldörren! Så jag fick springa ut och ta in honom, och upptäcker att han har ätit upp sin havre och de stora hästarnas havre (som var ilagt då) Sen gick jag ut och kolla hagen och då har han på något vis tagit sönder kedjan som håller fast grinden och sen hade han lyft grinden (som är jättetung) och gått ut. Och sen när jag gick in i stallet igen stog han i sin box och såg sådär busig ut bara ponnyer kan göra! Man kan ju inte annat än skratta, han är ju för charmig!
Det händer alltid något när man har en ponny som Gunvald må jag säga! ;)



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0