You said maybe, but I know you said "okay, here we go"

Började med att rida Veronica idag. Vi red bara ut en sväng, men hon fick arbeta lite i skogen. Vi var nog ut en i nästan en timme och hon var riktigt fin! Men jag ville att hon bara skulle ha en chilldag så vi busade lite och hoppade några småhinder i skogen också. Det tyckte hon var kul! :D



Sen red jag Gunde på banan. Han var superfin! Han var lite stel i början, men det släppte efter en stund. När han var uppvärmd och så tränade vi lite skänkelvikningar och galoppfattningar. Han var fin, men lite okoncentrerad och trodde att han fick göra lite som han ville. Därför fick jag göra om det ett par gånger innan det funkade igen. I slutet red jag igenom L.B1. Vi gjorde ganska många missar, men jag är ändå jättenöjd för han var avslappnad hela tiden, något jag saknat ett tag!



Till sist red jag Aska barbacka. Vi hoppade lite i början. Första sprången var hon jätteseg och så, men då släppte jag hindrena för ett tag och ville bara att hon skulle gå fram igen. Och det är verkligen det som krävs, för då var hon superfin! Hon var helt på bakbenen i svängarna, hittade hela tiden framåtlägen till hindrena och bara rullade på! Hon gick precis så jag vill att hon ska gå. Så jag hoppade bara några språng och sen skrittade vi av i skogen :)


Haha min min xd

Puss

Kommentarer
Postat av: FIA - TEAM EQUIPE

Sv: Tack!

Ja, om man verkligen är en satsande ryttare så tycker jag att den textraden är mer en beskrivning av PERSONEN än en slogan för en blogg som alla kan ta, även om man hoppar 30 cm Clearround. Inte illa ment mot dem som rider CR, men jag tycker faktiskt inte att man kan satsa på en ryttarkarriär om man ser 30 cm som något "satsande". ;-D



// FIA

www.teamequipe.blogg.se

2012-05-19 @ 00:33:00
URL: http://teamequipe.blogg.se/
Postat av: Nora Lindblad

Sv, ja visst är han tuff, man säger bara brunskäck! ;)

2012-05-19 @ 08:54:08
URL: http://lindblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0