Dagens resultat

Idag funkade det inte alls. Hon kändes lite tjurig på framhoppningen och vi fick några stopp där, men jag tog själv på mig det mesta av dessa eftersom jag backade av henne och tog inga beslut förrän precis innan. Men inne på banan sen var hon superfin ända fram till kombinationen, femman. Vi kom liite på ett halvt galoppsprång första gången, men när jag red på det igen hade jag bra galopp och kom bra på det, det kändes som att hon skulle hoppa, men stopp igen. Likadant tredje gången också. När jag hoppade ettan igen var hon visserligen superfin, men jag blev såklart jätteledsen och besviken på henne, hon kan ju!
Men jag får iallafall tävla imorgon. Då ska jag bara tänka på att vi ska över alla hinder, mellan stöden och med bra galopp. Jag får hoppas att hon skärper sig då och hoppar så bra som hon kan!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0