Godmorgon!

Just nu ligger jag i min säng i Falkenberg, vaknade nyss. Vi bor på ett vandrarhem tillsammans med Veronicas ägare och bågra andra som också har inkvalade ponnyer efter Valdo (veronicas pappa).

Vi kom fram skapligt sent igårkväll, och hann rida och så. Veronica var verkligen superfin, så det kändes jättebra inför idag! :D Hon verkade ganska lugn i stallet också, hon jagade upp sig först en stund när hon fick träffa sina systrar som hon inte har träffat på ett tag, men sen när vi hade ridit och så lugnade hon ner sig!

Nu ska jag iallafall gå upp! Jag rider inte förrän vid 1 nån gång, men vi ska titta lite också! Tyvärr regnar det, så det känns lite motbjudande att gå upp.. ;) Menmen, är man hästtjej så är man!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0